Wyróżnij się reklamą w Tygodniku Prudnickim

0

Tygodnik Prudnicki jest jedną z najstarszych, prywatnych gazet na Śląsku. Tytuł powstał w 1990 r., a jego pierwszy zespół tworzyli dziennikarze wydający wcześniej czasopismo „Głos Włókniarza”. Nowy numer trafia do sprzedaży w każdą środę.

Gazeta obejmuje swoim zasięgiem gminy południowej części województwa opolskiego: Prudnik, Biała, Głogówek, Lubrza, Walce, Strzeleczki oraz częściowo Głuchołazy.

Gazeta opisuje najważniejsze wydarzenia dotyczące regionalnej społeczności. Piszemy o blaskach i cieniach lokalnej władzy. Nie uchylamy się od własnej oceny bulwersujących nas wydarzeń. Pismo posiada dobry dział informacji i publicystyki (relacje z imprez i spotkań, komentarze itd.). Wysoki poziom działu historyczno-turystycznego („Z archiwum odkrywcy”) sprawił, że pod tym względem gazeta należy do najlepszych w regionie. Co miesiąc w „Tygodniku Prudnickim” ukazuje się dodatek turystyczny „Wędrowiec” (4-8 stron). Na rozrywkę i dużą dawkę kultury liczyć można czytając dodatek „Weekend” (4-6 stron). Dział sportowy gazety (3-6 stron) szczegółowo informuje o wszystkich wydarzeniach sportowych na terenie ziemi prudnickiej. Tabele, relacje z meczy i turniejów, aktualne zdjęcia, konkursy, uatrakcyjniają gazetę.


Od 2013 r. gazeta sprzedawana jest w formie elektronicznej. Jesteśmy dostępni na wszystkich najważniejszych, ogólnopolskich portalach sprzedaży prasy:

e-kiosk.pl,

egazety.pl,

eprasa.pl.


Zachęcamy do kontaktu z naszym działem reklamy: 77 436 28 77 lub reklama@tygodnikprudnicki.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here